Waarom is coaching voor uw medewerkers zo belangrijk,
en wat levert het u als werkgever op?

Uw organisatie heeft profijt van betrokken en gemotiveerde medewerkers. Wanneer zij met plezier werken heeft dit een positieve invloed op de werksfeer en prestaties. Wanneer dit niet het geval is en daarnaast het ziekteverzuim toeneemt of dreigt toe te nemen, leidt dit tot veel frustratie bij u als werkgever. Indien de arbeidsverhouding (tijdelijk) is verstoord, kunnen werkgever en werknemer hier dan samen uitkomen?

Bij het tijdig inschakelen van een coach kunnen problemen,
zoals hierboven beschreven, opgelost worden.

Een coach voert individuele gesprekken met uw medewerker(s) en kijkt waar de knelpunten in de arbeidssituatie zich bevinden. Soms spelen ook privéproblemen een rol, iets waar u als werkgever wellicht geen idee van hebt. Een coach helpt om de problemen boven tafel te krijgen en analyseert de positie van uw werknemer binnen de organisatie. Door middel van coaching krijgt uw medewerker inzicht in zijn of haar eigen gedrag. Er komt duidelijkheid in gedachten, gevoelens, waarden en overtuigen die hieraan ten grondslag liggen. Vernieuwde inzichten leveren nieuw gedrag op, wat het functioneren in zijn geheel ten goede komt.
Is er sprake van teamproblematiek zoals bijvoorbeeld onderlinge miscommunicatie of verschillende inzichten over de invulling of uitvoering van het werk? Ook in deze situaties kan een coach het team op weg helpen. Samen praten, in oplossingen denken en als team in actie komen!
TEAM: Together Each Achieves More.

Wanneer is het verstandig om een coach in te schakelen?

Werkwijze

Voor een oriënterend gesprek komen wij graag bij u op locatie.
Tijdens dit gesprek wordt duidelijk wat uw wensen zijn en hoe wij deze op professionele wijze kunnen invullen.
Wij zijn flexibel en denken graag met u mee!

Voor het maken van een afspraak zijn wij telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 21.00 uur op telefoonnummer 0681 956 629